Plötsligt i Vinslöv

Ser att Plötsligt i Vinslöv snurrar på Kunskapskanalen, nästa gång fredag kväll 24.00, och har du inte sett den så måste du se den. Ditt liv kommer att lysas upp av ett förklarat skimmer. Det går inte att med ord förklara bangolfens betydelse för populärpsykologin, men kanske kan klippet nedan fungera som en aptitretare. Filmen blev så kultförklarad att en hemsida upprättades med namnet 'dopingkontroll' efter en sekvens i filmen där bangolfarna dopingtestas. Obetalbart. Första gången jag såg filmen vred jag mig i plågor i timmar efter.





Kommentarer
Postat av: PS

Åh, herreguuud! Vet allvarligt talat inte om jag tål att se hela filmen...

2008-10-09 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0