TV 2

Tittade på Letterman och tyckte att det var trevligt till Letterman började intervjua Alec Baldwin som måste vara den träigaste skådespelaren alla kategorier vilket inte gör honom till något hetare intervjuobjekt. Jag somnade sött i soffan och vaknade inte förrän Faith Hill avslutade kvällens program. Processen där jag gick från att sova till att gradvis kvickna till för att sitta käpprätt i soffan med öronen stora som grytlock för att höra mer går inte att beskriva som något annat än en djupt religiös upplevelse. Livebanden duggar ju tätt i den amerikanska talkshowsfären men det här var något som var så blodfullt och kompromisslöst men ändå mitt i den amerikanska countryrockfåran att jag fortfarande ler. Jag tycker att det är så fascinerande när artister som har nått all rimlig framgång ändå sjunger som om de är beredda att riskera allt. Hela hennes utstrålning och sätt att bemöta Letterman lyste av integritet och skärpa. Gode Gud. Vilken kvinna.


Kommentarer
Postat av: Po

Förstår att du är lite småkär i fru Hill. För att det inte ska gå till överdrift kolla upp följande länk. http://www.youtube.com/watch?v=kyZRiEJnIag

2007-10-12 @ 17:38:45
Postat av: bernur

Här får du lite salt i Baldwin-såret: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/kronikorer/fredrikvirtanen/article1006540.ab

2007-10-14 @ 16:31:47
Postat av: B

Jo, men vem är Virtanen att säga något av något värde, håller dock med om att 30rock verkar OK.

2007-10-14 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0