Amorgos...

...ar precis så stilla och lugnt som jag hade föreställt mig. Kom hit med färjan Blue Star Naxos 03.20 i natt och började så smått räkna med att tillbringa natten på stranden, men ett gäng rumsuthyrare stod och väntade och vi fick tag i tre dubbelrum. De visade sig vara rätt sunkiga sa jag jagade rätt på nya rum i den arla morgonstunden efter några timmars sömn. Den grekiska tanten som hyrt ut rummen blev en aning mörk i blicken och verkade antyda att vi borde stanna minst ett par veckor, men som den kallhamrade typ jag gjort mig känd som, gjorde jag en distinkt sorti.

Midsommar? Idag har vi mest slöat på rummen. Sill, troligen uteslutet, men varför inte lite souvlaki?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0