Stockholm Jazz + Meshell

Snubblar in på jazzfestivalens hemsida. Samma festival som jag intensivt förtalar innnan och efter tredje veckan i juli, men som jag ändå regelmässigt glatt bevistar med en ljummen öl i plastmugg och ett ganska brett leende. Men hur har det tänkts i år egentligen? Meshell, alla funkdrottningars gudinna, klockan 14.30? När hon äntligen kommer till Sverige får hon ett styvmoderligt mottagande med den sämsta av tider. Jag är tveksam. Jag tror inte att jag kommer att åka i år. Heller. Och JR Walker, är det verkligen något att släpa hit? Jag fruktar museisoul av värsta sorten. Låt mig ha fel. Och, kolla klippet, vilket groove och vilket dansgolv.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0