Stadsparksvallen

Jag hamnar lite oförhappandes på Stadsparksvallen och ser de gröna spöa Vasalund och jag det är något som har hänt med Olle Nordins lagbygge det här året. Det spelas helt enkelt en rätt sevärd och konstruktiv fotboll med spelare på de flesta positioner som inte nödvändigtvis måste tjonga iväg bollen på vinst och förlust utan ser värdet i att försöka passa bollen några gånger först. Det är trevligt och jag tror att jag kommer att återkomma på fler matcher. Bara att se Olle Nordins engagemang är värt entréslanten.
   

Kommentarer
Postat av: Anders G

Bosse, vad bra du skriver. Tack förresten för länken häromdagen. Och fantastiskt att jag hittar nån som skriver om både musik och fotboll.

Hälsa familjen.

2009-04-30 @ 20:29:19
URL: http://www.dagen.se/blogg/utrikesbloggen
Postat av: WB

Tack, roligt att du har hittat hit. Jag följer förstås ditt skrivande med stort intresse. En fantastiskt fin artikelserie för övrigt och särskilt brevet till Mats. Vore kul att ses vid tillfälle. Ha det gott.



2009-05-01 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0