ehhm, jo det var en sak...

Förra gången min fru var bortrest köpte jag en bas från USA. Den ser ut så här och är oemotståndlig:



M log milt överseende när hon kom hem och tyckte att den var fin. Hursomhelst. Nu när jag har spelat på den ett tag skulle jag göra nästan vad som helst för att få testa den i en riktig bra rörförstärkare och en högtalarlåda av typen 8x10. Det känns som att det kommer att bli en smula svårare att försvara det inköpet. Med tanke på att en sådan basrigg storleksmässigt liknar ett hyfsat stort kylskåp är det också svårt att iakkta någon större diskretion. Det kommer å andra sidan inte låta särskilt diskret när jag står i källaren med basen i knähöjd och spelar skatepunk med plektrum.

Kommentarer
Postat av: PS

Men du, ställ den på skolan. Eller hemma hos H. Det har han säkert inget emot. Alla såna här lovvärda initiativ är värda all uppmuntran!

2008-05-21 @ 09:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0