x 4

Barnen:

4-åring, med märkbart irriterad röst till sin äldre syster: "förstår du inte att jag inte hör någonting när jag är förkyld"

12-åring, med förvånad röst till sin motionerande far i elljusspåret: "vad andfådd du är"

14-åring, med lätt indignation: "den här grejen med Gud kommer att förstöra min födelsedag"  (apropå en förvarning om att hennes födelsedagspresenter kommer att innehålla sådant som kan vara till nytta på ett konfaläger i vildmarken)

19-åring, med sedvanligt uppfordrande tonläge: "Skall vi övningsköra ikväll? Men jag vill inte köra i mörker."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du så många barn?

2008-02-12 @ 14:51:24
Postat av: Anonym

Har du avlat fram så många barn?

2008-02-12 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0