3000 meter hinder

Mustafa Mohammed är en av de mest hängivna och tillsynes uppriktiga friidrottarna som finns. Det verkar som om han vet precis vad han skall göra och han gör det och det får bära eller brista. Efteråt, inga bortförklaringar, jag försökte men det räckte inte idag. Jag tror att man måste vara en ädel människa om man skall stå ut med SVT:s frågor när syran bränner i benen och jag vet inte om jag hörde rätt men jag tyckte att han i besvikelsens tristaste stund inte bara berömde fransmannen som spräckte Kenyas trippel utan också sa det som förmodligen inte går att begripa fullt ut för en lätt överviktig fyrtiotreåring. Det är bara att komma igen och träna ännu hårdare. Och. Sluta att kalla honom för Musse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0