Förnedringens stund

Mitt bloggskrivande har varit obefintligt den sista tiden. Av tre förnedrande skäl:

1. Doktorn har gått om mig i betapetratingen.

2. I årets sista badmintonmatch förlorade jag ett avgörande kort set mot Direktören. Jag var så trött att jag var beredd att vomera i min lågkvalitativa sportbag.

3. Förra veckan spelade jag i en förort till JKPG och hela bandet var sponsrade med snygga vita skinnkavajer. Tyvärr fanns det bara kavajstorlekar upp till storlek 54, vilket gjorde att min klädsamma fyllighet inte rymdes. Jag spelade därför i min sobra svarta kavaj. När aftonens konferencier presenterar bandet säger han att WB inte har någon vit kavaj eftersom de inte fanns i hans storlek. I bilen hem insåg jag att han lika gärna kunde ha sagt:

Ja, eftersom WB är så förskräckligt tjock så fanns det inga vita kavajer som passade honom. Men han får vara med i alla fall. Jag beklagar om det ställer till obehag för er i publiken men vi kunde ju inte gärna placera honom bakom ett skynke. Eller förresten, varför inte?  

Det finns ingen basgud.

Kommentarer
Postat av: Dirren

WB - för mig får du se ut hur som helst - det är din insida som räknas (och den är kanon)!
Ser fram emot att få ge dig spö snart igen - alltså i badminton...

God Jul!

2007-12-21 @ 16:14:16
Postat av: Anonym

Om och förbi är det enda som gäller vad avser Betapet. Mer tveksam blir jag till WB när jag får suspekta MMS......är det månne ett sätt att försöka psyka motståndaren???

2007-12-27 @ 13:09:53
Postat av: DrDr

Och förra inlägget var alltså från undertecknad, glömd det.

2007-12-27 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0