Meshell Ndegeocello

Meshell, vi kan inte fortsätta att träffas på det här sättet. Ditt basspel får mig att gå i bitar. Det där groovet, som får jorden att hoppa till. Och varför hör du inte av dig? Vi har ju så mycket gemensamt. Jag spelar till exempel bas. Ibland. Men jag klär inte i linne och hängslen. Och dessutom kan jag inte sjunga samtidigt som jag spelar. Då blir allt fel. Om du någon gång har vägarna förbi Jönköping kan du väl bara slå en signal. Det vore roligt att talas vid.

Hej då

 


Kommentarer
Postat av: Yannis

Vicket sväng! Kan nog vara värt ett festivalbesök ändå.

Annars: Sista spåret på Ida Sands nysläppta cd, lysande spel av Magnus Lindgren!

2009-05-14 @ 22:41:21
Postat av: Anonym

OK, skall kolla det. Och vi ses säkert på Skeppsholmen...

2009-05-18 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0