Grann samverkan?

Brun hårig sjuk sköterska?

Nöjd hets index?

Nej, tacka vet jag råttkött.






Kommentarer
Postat av: Po

Glöm inte den mycket udda konferenspunkt fem på whiteboarden ute på Habo musikskola.



5. Flygel överdraget

2008-09-22 @ 16:07:09
Postat av: bernur

Det deprimerande med särskrivningarna är att vi är den sista generationen som kommer att bry sig. Det är bara en tidsfråga: vi kommer att sitta på åldringshusen och knyckla ihop morgontidningarna (ok då, laptopparna) i indignation över hur särskrivningarna breder ut sig över artiklarna - - -

2008-09-22 @ 21:15:15
Postat av: Max

Senast idag beklagade jag mig över särskrivningar. Och mina favoriter: "glad packad räkmacka", samt "kassa medarbetare sökes".

2008-09-22 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0