Facebook

För några månader sedan registrerade jag mig på Facebook men insåg rätt snart att jag nog inte vågade aktivera sociala nätverk från mitt tvivelaktiga förflutna och har sedan dess varit komplett inaktiv. Underligt nog fick jag ett mail igår som jag inte vet hur jag skall hantera.

Hej Bo.
da jeg ikke kan se et billede af dig, er det lidt svært at finde ud af om det nu er dig, jeg tor det er!!! Må lige vide om din mor hedder Lise og om du har en bror der hedder jan og om jan´s kone hedder Majbrit. Hvis så var det lidt tilfældig jeg kom i tanke om dig, da jeg har været på kursus med din svigerinde for et par uger siden. Ved ikke om du kan huske mig, det er tilbage i ´87!!

Hilsen Else


Jag är orolig. Mycket orolig. Vad vet hon om mig som inte jag vet?


Kommentarer
Postat av: Ulf Hansson

Varför i hela världen är du uppe 03:28:48? Gå och lägg dig, människa!



2008-09-28 @ 23:53:12
Postat av: PS

Killen jobbar ju bara halvtid. Han kan vara uppe när han vill.

2008-09-29 @ 23:28:09
Postat av: Po

Halvtid!! Nu överdriver du allt.

2008-09-30 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0