Continuum

Efter helgens bilinbrott och ett ryggskott på måndagen som får mig att tänka svordomar summerar jag på tisdagen en kort men intensiv utvärdering som mina stackars elever har gjort veckan innan. De tyckte att jag saknade passion och entusiasm när vi jobbade med Fröding och jag tänkte att jag i fortsättningen, återigen, får säga som Rune Gustavsson; jag ser ut så här när jag har roligt, men det vore kanske bättre att hitta mer spännande infallsvinklar på lektionerna. Vid personalinformationen så tror jag att jag nästan inte brann alls och situationen försvårades av att kollegan P var så försigkommen att han inhandlade kaffe och den största dammsugare jag sett. Själv fick jag tugga på budgeten för 2009. Excel.



Du och jag, Rune.

Kommentarer
Postat av: Rune

Du och jag, Bosse.

2008-11-28 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0