Bland nät och fjädrar

Jag fick däng av Rektorn. Jag var helt ur slag. Min timing sitter kvar på en buss till Falun, mitt graciösa fotarbete har fastnat i hotellrum på Ronneby Brunn, mina smashar har försvagats av en vegetarisk buffé i Karlshamn, mitt tålamod tycks ha försvunnit när körbrudarna repade stämmor i bilen till Varberg, min vinnarinstinkt blåstes bort den där vintiriga natten på väg hem från Borås och det där extranumret i Nyköping har förstört mitt flås och värst av allt, min känsla för fjäderbollar sitter fast i medhörningen i Halmstad. Jag är en förlorare.

 

Kommentarer
Postat av: DrDr

Tænk den som ændå fick se så spænnande platser i sitt arbete.

2008-11-12 @ 08:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0