TV 1

Såg på Virtanen och blev plötsligt plågsamt medveten om att det finns en värld om som är så långt från min granitgråa vardag att jag helt saknar referensramar för att beskriva den på ett trovärdigt vis. Det handlade om det nya ordet lipster. Jag är inte helt säker på att jag förstod samtalet rätt men jag tror att ordet queer och klubbarrangör förekom i definitionen. Jag är samtidigt tvärsäker på att  jag skulle må bättre av att vara lipster. Finns det någon genväg dit? Någon kurs eller så?

Kommentarer
Postat av: J

genväg och genväg - du får börja med en rejäl östrogendos samt ett medlemskap i RFSL. sen kan du hänga i sunkiga indsustrilokaler och arrangera svettiga indiefester för bymarkens söndagsflator.
jag tror du passar bättre som hipster. du skulle aldrig fixa högklackat...

2007-10-12 @ 09:47:33
URL: http://littlelessconversation.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0