Snoops vardagsbekymmer

Snoop Doggy Dogg  är dömd till 160 timmars samhällstjänst för olaga vapeninnehav. Timmarna skall avtjänas, utföras, avverkas, göras, ja vad man nu säger, i en park i Orange County. Allt enligt DN:s kulturredaktion. Jag kan tänka mig två scenarion:

1. Snoop får ett eget kravallstaket där coola kids med stora jeans hänger och spanar på sin hjälte medan han räfsar löv med ett rätt bistert inåtvänt leende.

2.  Ingen vågar närma sig Snoop som omger sig med ett gäng rätt tuffa kompisar som nervöst fingrar efter sina puffror så fort det prasslar i grenverken. Till sist tröttnar Snoop på situationen, tar fram en pistol som är större än min underarm och skjuter ner en paparazzi från ett träd.

Mitt liv i samhällets tjänst känns inte lika farligt. Å andra sidan slipper jag ju räfsa löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0